EN | BM

FAQ

Q. Bagaimana membeli pesanan saya pada Laman?

Untuk order pembelian anda: -

  1. Klik " Add to cart " butang pada produk yang anda hendak beli.
  2. Klik " Continue Shopping " untuk meneruskan menambah produk lain ke dalam keranjang atau klik " Checkout " untuk meneruskan pembayaran anda bagi produk.
  3. Anda akan tiba di log dalam laman di mana anda perlu untuk log masuk akaun anda menggunakan Nama Pengguna dan Kata Laluan anda. Jika anda tidak mempunyai akaun dicipta lagi, anda perlu mendaftar akaun sebelum anda meneruskan pembayaran anda.
  4. Anda perlu mengesahkan alamat penghantaran anda pada " Alamat Penghantaran " halaman dan klik " berikut butang".
  5. Dari sini, anda perlu memilih kaedah penghantaran anda dan klik " berikut butang".
  6. Seterusnya anda perlu memilih kaedah pembayaran anda kemudian klik " berikut butang".
  7. Selepas langkah sebelum ini telah dilakukan, Anda perlu untuk mengesahkan semula butiran pengebilan anda dan bersetuju dengan terma dan syarat.
  8. Klik " Order Confirm " untuk melengkapkan perintah itu.

Q. Apakah kaedah pembayaran yang disediakan?

Neolee Rehab Supply Sdn Bhd menawarkan pelbagai jenis Kaedah Pembayaran seperti berikut: -

1. Kad Kredit

Via Paypal (Visa atau / Express / Dana Paypal Mastercard Amerika)
Via Ipay88 (Visa atau Mastercard Banking / Internet)
<< ATAU >>  Via MOLPay (Visa atau Perbankan Mastercard / Internet)


2. Online Bank Transfer / ATM Cash Deposit Machine

Bank:
Maybank
Akaun Bank:
514.785.058.724
Nama Akaun:
Neolee Rehab Supply Sdn Bhd

Selepas anda membuat pembayaran, sila hantar butiran pembayaran:
Nama Bank:
Tarikh Perbankan:
Masa Perbankan:
Rujukan Perbankan No:
Jumlah ammount anda telah membayar:
Order No anda:

anda boleh mengimbas dan email kami maklumat di atas untuk Emel Alamat:
neolee.sales@gmail.com  atau whatsapp kepada kami di 012-703 2336

Nota: produk yang dibeli anda tidak akan dihantar sehingga kita ada pengesahan ini.



Q. Bagaimana untuk menukar akaun saya maklumat peribadi dan alamat penghantaran?

Log masuk akaun anda → Klik pada " Maintenance Akaun " → Edit maklumat akaun anda dan alamat penghantaran di sini.



Q. Saya terlupa kata laluan saya untuk akaun saya. Apakah yang perlu saya lakukan untuk mendapatkannya?

  1. Klik pada " laluan? "Dan masukkan email yang anda gunakan untuk mendaftar akaun di dalam kotak.
  2. Klik Serah.
  3. Token pengesahan akan dihantar kepada anda. Sebaik sahaja anda menerima token tersebut, anda akan dapat memilih kata laluan baru untuk akaun anda.

Q. Bolehkah saya membatalkan pesanan yang sedia ada yang telah dibuat?


Ya, hanya jika perintah itu masih pada status yang belum selesai.

- Sila hantar e-mel kepada e-mel perkhidmatan pelanggan kami di neolee.
sales@gmail.com  dengan mesej title " Permintaan untuk membatalkan perintah " untuk memberitahu kepada kami tentang perintah pembatalan.

- Pesanan yang dalam penghantaran atau dihantar tidak akan membatalkan.

- Bayaran balik untuk pesanan yang dibatalkan akan berlaku dalam tempoh 10 hari bekerja dan pelanggan akan dimaklumkan sebaik sahaja ia telah dilakukan.


Q. Apakah mata wang urus niaga produk?

Semua mata wang produk transaksi akan dilakukan dalam
Ringgit Malaysia (MYR) .


Q. Berapa lama masa penghantaran biasanya mengambil masa?

Penghantaran biasanya akan mengambil masa kira-kira
2 hingga 3 hari bekerja untuk sekitar Lembah Klang dan  3 hingga 5 hari bekerja  untuk di luar Lembah Klang.


Q. Saya masih mempunyai keraguan!

Minta maaf kerana kami tidak dapat untuk membersihkan keraguan anda dalam halaman FAQ kami. Sila hantar e-mel kepada neolee.
sales@gmail.com  atau hubungi kami ot whatsapp bagi kita untuk membersihkan keraguan anda.


Anda mempunyai 0 produk di dalam bakul. Adakah anda ingin semak keluar?
0 barang
Tukar ke versi mobile
available in